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Fractures II – Character Creation II – Modular / Fendas II – Criação de Personagem II – Modular

English Version // Versão em Português

I recommend using modular creation for characters. Using this method, players buy packs of characteristics choosing from a predetermined path. The same rules of how much can be spent on each characteristic described on freestyle are followed. Also, there is no discount for purchasing modules.

To compensate for flexibility and optimization loss, players using modules can buy any characteristic without a need for in-game explanations.

Modular shop list [200 points]

  1. Choose an Attribute Module [80] plus an Attribute and Secondary Characteristic Lens [60].
  2. Choose an Advantage/Perks group [55].*
  3. Choose a Disadvantage group [-50]. Also, note Secret Disadvantage [-5].
  4. Choose a Social Origin [5].*
  5. Choose an Educational Focus [10].*
  6. Choose a Profession [50].*
  7. Choose 5 quirks [-1/each].

*Points left can be spent on Advantages, Perks or Skills.

The material presented here is my original creation, intended for use with the GURPS system from Steve Jackson Games. This material is not official and is not endorsed by Steve Jackson Games.
GURPS is a registered trademark of Steve Jackson Games, and the art here is copyrighted by Steve Jackson Games. All rights are reserved by SJ Games. This material is used here in accordance with the SJ Games.
GURPS is published in Brazil by Devir Livraria.


Versão em Português

Eu recomendo usar a criação modular para a criação de personagens. Usando este método os jogadores compram pacotes de características em um caminha pré-determinado. São seguidas as mesmas regras de limites de gastos descritas na criação de personagens livres. Também não existem descontos para a compra dos pacotes.

Para compensar a perda de flexibilidade e otimização os jogadores que usarem módulos podem comprar qualquer característica do módulo sem necessidade de uma explicação dentro do jogo.

Lista de Compra de Módulos [200 pontos]

  1. Escolha um Módulo de Atributo [80]  mais uma lente de Atributo e Características Secundárias [60].
  2. Escolha um grupo de Vantagens e Qualidades [55].*
  3. Escolha um grupo de desvantagens [-50]. Também anote Desvantagem Secreta [-5].
  4. Escolha uma Origem Social [5].*
  5. Escolha um Foco Educativo [10].*
  6. Escolha uma Profissão [50].*
  7. Escolha 5 Peculiaridades [-1/cada].

*Pontos que sobrem podem ser gastos em Vantagens, Qualidades ou Perícias.

O material apresentado aqui é minha criação original para uso com o sistema GURPS da Steve Jackson Games. O material não é oficial e não é endossado pela Steve Jackson Games.
GURPS é marca registrada da Steve Jackson Games e a arte apresentada aqui é marca registrada da Steve Jackson Games. Todos os direitos são reservados pela SJ Games. Este material está em acordo com as regras de postagem da SJ Games.
GURPS é publicado no Brasil pela Devir Livraria.

 

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